Crime Party

by Allison Fleischer

/
  • Streaming + Download

    Purchasable with gift card

     

1.
01:57
2.
3.
4.
5.
6.
00:44
7.
8.
01:41
9.
10.
03:03
11.
03:21
12.
03:01
13.
06:19
14.
15.
01:17

about

Deeply enchanted mashup album.

credits

released September 21, 2019

license

tags

about

Allison Fleischer Maple Valley, Washington

I make music sometimes

contact / help

Contact Allison Fleischer

Streaming and
Download help

Redeem code

Track Name: Party's On
Hello, Allison

Willkommen, bienvenue, welcome!
Fremde, étranger, stranger
Glücklich zu sehen, je suis enchanté, happy to see you
Bleibe, reste, stay
Willkommen, bienvenue, welcome
Im Cabaret, au Cabaret, to Cabaret

Wassu wassu wassu wassu wassu wassu wassUP

Elmo came with that AK-47
N***a, you don't hate on me, I'll bring out that 11
Bring out that AK, 40, lil' 7
I bust it up on you, n***a, you look like presents

Money money money money money money money money money money money money money money money motherfucker

Money on my motherfucking mind (And you don't mess with me)
Cop five haircuts at the same time (You look so ugly)
White gold pants, Jet Ski made of Yuan (I tried to keep it clean)
Foie gras bust of Albert Einstein ('Cause I look so smuggly)
Get money
Money out my motherfucking mouth (I got a bunch of swag)
A mansion, a ranch, and a camp and a town (And your swag's at zero percent)
A motherfucking store with a floor made of scalps (You got a big nose, n***a)
Bobby from the block don't got rocks, he got Alps (You ain't got no scent)

Wassu wassu wassu wassu wassu wassu wassUP
BITCONNECT!
Track Name: Wonderwall but it keeps getting faster
Come on and slam, and welcome to the jam
Come on and slam, if you wanna jam

Everybody get up it's time to slam now [Today is gonna be the day that they're gonna throw it back to you]
We got a real jam goin' down [By now, you should have somehow realised what you gotta do]
Welcome to the Space Jam
Here's your chance, do your dance at the Space Jam [I don't believe that anybody feels the way I do, about you now]
Alright....

Wave your hands in the air if you feel fine [Backbeat, the word is on the street that the fire in your heart is out]
We're gonna take it into overtime [I'm sure you've heard it all before but you never really had a doubt]
Welcome to the Space Jam
Here's your chance, do your dance at the Space Jam [I don't believe that anybody feels the way I do, about you now]
Alright...

C'mon it's time to get hype say Whoop (there it is!) [And all the roads we have to walk are winding]
C'mon all the fellas say Whoop (there it is!) [And all the lights that lead us there are blinding]
C'mon one time for the ladies say Whoop (there it is!) [There are many things that I would like to say to you]
Now all the fellas say Whoop (there it is!) [But I don't know how]
C'mon and run, baby run [Because maybe]
C'mon, C'mon, do it, run baby run [You're gonna be the one that saves me]
Yeah, you wanna hoop...so shoot, baby shoot [And after all]
Oh, you wanna hoop...so shoot, baby shoot [You're my wonderwall]
Track Name: Never Got Back
You know that "new sound" you're looking for?
Well listen to THIS!

I like big butts and I cannot lie
You other brothers can't deny
That when a girl walks in with an itty bitty waist
And a round thing in your face, you get sprung
Wanna pull up tough 'cause you notice that butt was stuffed (We're no strangers to love) [I never really knew that she could dance like this, she make a man wanna speak Spanish]
Deep in the jeans she's wearin' (You know the rules) [Cómo se llama (Si!), bonita (Si!)]
I'm hooked and I can't stop starin' (And so do I) [Mi casa, su casa (Shakira, Shakira)]
Oh, baby, I wanna get wit'cha [Oh baby, when you talk like that]
And take your picture (A full commitment's what I'm thinking of) [You make a woman go mad]
My homeboys tried to warn me [So be wise (Si!) and keep on (Si!)]
But that butt you got makes me so horny! (You wouldn't get this from any other guy) [Reading the signs of my body (Uno, dos, tres, cuatro)]
Oh, Rump-o'-smooth-skin [I'm on tonight, you know my hips don't lie]
You say you wanna get in my Benz? (I just wanna tell you how I'm feeling) [And I'm starting to feel it's right]
Well, use me, use me [All the attraction, the tension]
'Cause you ain't that average groupie (Gotta make you understand) [Don't you see baby, this is perfection]

Never gonna give you up [Hey girl, I can see your body moving]
Never gonna let you down [And it's driving me crazy]
Never gonna run around and desert you [And I didn't have the slightest idea]
Never gonna make you cry [Until I saw you dancing]
Never gonna say goodbye [And when you walk up on the dance floor]
Never gonna tell a lie and hurt you [Nobody cannot ignore the way you move your body, girl]
We've known each other for so long [And everything so unexpected - the way you right and left it]
Your heart's been aching but you're too shy to say it [So you can keep on shaking it]
Track Name: A Thousand Ponies
Ponyboy
Pony, pony, boy, boy, boy
Pony, pony, boy, boy, boy

Lock up the door
Put the pony on all fours
Crack down the whip
Make the pony bite the bit

Spit on my face
Put the pony in his place
I am your toy
Just a little ponyboy

Pony, pony, boy, boy
You can call me ponyboy
Pony, pony, boy, boy
Just a little ponyboy, boy
Pony, pony, boy, boy
You can call me ponyboy
Pony, pony, boy, boy
Just a little ponyboy, boy

Step on my clutch
Can you feel the hot blood rush?
Switch out the light
Make the pony trot two times

Pull up the reins
Make the pony grease his mane
Harness your toy
Just a little ponyboy
Well gimme that fast!

(My little pony, my little pony)

Pony, pony, boy, boy
He's my little ponyboy, boy
Pony, pony, boy, boy
So I treat him like a ponyboy, boy
Pony, pony, boy, boy
He's my little ponyboy, boy
Pony, pony, boy, boy
So I treat him like a ponyboy, boy
Track Name: Very Normal Human Culture
- Excuse me, I've got a text message saying the president is speaking tonight in a few minutes. Do you know anything about this?
- The Internet says he's speaking on a matter of grave national security.
- Yeah, I've got the same thing.
- I've got a flight that's been canceled.
- Does that have anything to do with what--
- Has there been a terrorist attack?
No.
- Wait, there's been a terrorist attack?
- No, there hasn't.
- I've got an email saying we're at war with Libya.
Nope.
- You guys know what's going on, don't you?

Folks, there hasn't been a terrorist attack.
None of your friends and family are in danger.
The president will be speaking in just a few minutes.
- No.
Listen, they're just nervous.
- I don't care.
- You do not take over control of the cabin.
They're getting emails and going online, and seeing--
- You do not take over control of the cabin ever.
- Now sit down.
- I'm getting the captain.
Ma'am, no, you know-- Yeah, get the captain, 'cause I'd like to have a word with him.
The seat belt while we're standing still is one thing, but how paranoid do you have to be to think that I'm declaring myself in charge of the--
- Is there a problem, sir?
Yeah, I was asking how paranoid you have to--
You have to be--
- Sir? Sir?

Captain, my name is Don Keefer.
That's Elliot Hirsch and that's Sloan Sabbith.
We work for Atlantis Cable News.
And we wanted you and your first officer and Flight Attendant Crazy Lady to be the first ones on this plane to know that our armed forces killed Osama bin Laden for you tonight.

- You're serious?
Track Name: David Koch
David Koch?
More like... GRAVE-id Koch!

They pray four times a day, they pray five
Who ways is strange when it's time to survive
Some will go of they own free will to die
Others take them with you when they blow sky high
What's the difference? All you get is lost children
While the bosses sit up behind the desks, it cost billions
To blast humans in half, into calves and arms
Only one side is allowed to have bombs
It's like making a soldier drop his weapon
Shooting him, and telling him to get to stepping
Obviously, they came to portion up his fortune
Sounds to me like that old robbery/extortion

"They stay..."
Same game
"Strange ways..."
Ya can't reform 'em
Track Name: Scum Fuck Superman
Bitch, fuck!
Uh, uh, fuck
You have a question?

How many cars can I buy 'til I run out of drive? (Visions I vandalize)
How much drive can I have until I run out of road? (Cold in my kingdom size)
How much road can they pave until I run out of land? (Fell for these ocean eyes)
How much land can there be until I run in the ocean?

N***as go with the motions and all the plans (You should see me in a crown)
See, I was never into the beaches and all the sands (I'm gonna run this nothing town)
See, I was in the woods with flowers, rainbows and posies (Watch me make 'em bow, one by one by one)
Falling outta my pocket, but ya'll want to know if I swam to cool down (One by one by, you should see me in a crown)
How much cooler can I get until I run out of fans? (Your silence is my favorite sound)
How many fans can I have until they turn on the AC? (Watch me make 'em bow, one by one by one)
If the AC blows, well then I'm TNT, I'm gone (One by one by one)

I'm gone and I'm finished
And I ain't seen my friends in a minute
Guessing nothing lasts forever
Yeah, nothing lasts forever
Nothing sticks together
Sick of sitting in doubt
Please let me figure this out

Shout out to the girls that I lead on (Lights out, guerrilla radio!)
For occasional head and always keepin' my bed warm (Turn that shit up!)
And trying their hardest to keep my head on straight (Lights out, guerrilla radio!)
And keepin' me up enough 'til I had thought I was airborne (Turn that shit up!)
How many raps can I write 'til I get me a chain? (Lights out, guerrilla radio!)
How many chains can I wear 'til I'm considered a slave? (Turn that shit up!)
How many slaves can it be 'til Nat Turner arise? (Lights out, guerrilla radio!)
How many riots can it be until them Black lives matter? (Turn that shit up! Cont-)
N***as click clack splatter, pew

'Cause I know what I'm drivin' is usually paid in full (Yuuuuuu)
And my ego and possessions, will not let me be one, nah (I'm jocking on yo', I'm jocking on yo')
Because I got a mansion, my mansion got some rooms (And if we get to fightin' then)
Them rooms got some windows and my windows got some views (I'm cocking on yo', Then I'm cocking on yo')
Them views get some stares and my backyard does too (You catch me at yo' local party)
And if you walk to the bottom you'll prolly see a pool (Yes, I crank it everyday)
You better not drown, keep them ten toes up (Haters gettin' mad 'cause)
'Cause if them ten toes down, that mean that you fucked up ("I got me some Bathin' Ape")
And that's what I swim in

And if I drown (Soulja Boy off in this ho) [Let the sky fall]
And don't come back (Watch me crank it, watch me roll) [When it crumbles]
Who's gonna know? (Watch me crank dat Soulja Boy) [We will stand tall]
Maybe then I'll know (Then Superman that ho) [Face it all together]
And if I crash (Now watch me yuuuuuuu, crank dat Soulja Boy) [Let the sky fall]
And don't come back (Now watch me yuuuuuuu, crank dat Soulja Boy) [When it crumbles]
Who's gonna know? (Now watch me yuuuuuuu, crank dat Soulja Boy) [We will stand tall]
Maybe then I'll know (Now watch me yuuuuuuu, crank dat Soulja Boy) [Face it all together, at Skyfall]
And if I fall (Soulja Boy off in this ho) [Let the sky fall]
And don't come back (Watch me crank it, watch me roll)
Who's gonna know? (Watch me crank dat Soulja Boy) [We will stand tall]
Maybe then I'll know (Then Superman that ho)
I'm wondering if (Now watch me yuuuuuuu, crank dat Soulja Boy) [At Skyfall]
I don't come back (Now watch me yuuuuuuu, crank dat Soulja Boy)
(Now watch me yuuuuuuu, crank dat Soulja Boy)
Maybe then I'll know (Now watch me yuuuuuuu, crank dat Soulja Boy)

(I'm bouncin' on my toes)
(Watch me supersoak that ho)
Don't come back
Don't come back
Hey
Don't come back
Don't come back
No, no
Track Name: Battle Thot
If Pirus and Crips all got along
They'd probably gun me down by the end of this song
Seem like the whole city go against me
Every time I'm in the street, I hear—

Oh (You think you know me)
When we rappin'? (Deadly)
Uh

Pray (Pray), pray
Pray you get comfy in your disguise (Uh)
Pray for my thots on the other side (Side)
Pray for my children I can't provide, I'll feel 45
Pray when you shoot, it's a homicide
Pray for my haters, they terrified
N***a, come kill me, I'm verified
But I'm still alive, yeah, I'm still alive
Pray that I end up like Charlize Theron
I'm so confused, I ain't hard to find
I push you pussies behind the pine
Hope you get some shine, hope you get some shine
It come off the pocketbook every time
Feel like I'm shootin', I'm shiftin' time
Dressed in your grandmama's hand-me-downs, pussy n***a
Huh, sucka, I'm prominent, I was anonymous
I been in front of you every time
This ain't a bridge, it's a collared crime
I put my soul into every bar (Man)
Into every verse, into every rhyme (Shit)

I can't feel my face, oh God
SMH, no ASMR (Huh)
Show me where the prophets go
Show me how to keep my pussy closed (Tunak tunak tun, tunak tunak tun, tunak tunak tun, da da da)
She said, "You better count your blessings for real" (Tunak tunak tun, tunak tunak tun, tunak tunak tun, da da da)
Amen (Woo!) (Tunak tunak tun, tunak tunak tun, tunak tunak tun, da da da)
(Tunak tunak tun, tunak tunak tun, tunak tunak tun, da da da)
Track Name: Dream Dream Dream Dream Dream Dream
Imprecise words (yeah)

Dream, dream
Dream, dream

Close your eyes, shut your mouth
Dream a dream and get us out
Dream, dream, dream, dream, dream, dream
Hit the hay, fast asleep
Dream a dream, you little bleep
Dream, dream, dream, dream, dream, dream

Just relax, lay about
Or my fist will put you out
Dream, dream, dream, dream, dream, dream
Take your time, but beware
There's darkness in the air
Dream, dream, dream, dream, dream, dream

Erection not possible? :(

Imprecise words (yeah)

Don't despair, step right up
Glass of water, here's a cup
Dream, dream, dream, dream, dream, dream
This is it, time is up
Where's the dream? Don't give up
Dream, dream, dream, dream, dream, dream
Track Name: Light 6
Kanye West: "My Beautiful Dark Twisted Fantasy".
Hi everyone. Anthony Fantano here, the internet's busiest music nerd.
It's time for an album review. An album that everyone has been BEGGING for.

On here, he puts both his strengths AND his flaws on display, and it kinda makes me wonder what his "Beautiful Dark Twisted Fantasy" is.
Is it...

Hit or miss, I bet he didn't miss, huh?
You got a boyfriend, I bet he doesn't kiss ya
You're doing something and you wanna frickeyaaaa
Ananahana hit the dab like Wiz Khalifa

AirHeads! Now bite size!
You can pop like this, and you can pop like that
You can play like this, or you can play like that
You can share like this, or you can share like that
We eat AirHeads Bites, 'cause bites are where it's at
AirHeads Bites: "Play delicious."

Boom boom baloom boom pa peow pa peow ba baloom boom!

So the, the musical case against rap, is that it's not actually a form of music, it's a, it's a form of rhythmic speaking.

Put me and Ben Shapiro in the cage. Watch what happens.
I will use Ben Shapiro's body like a fleshlight.
I will fuck the shit out of Ben Shapiro, bro.

Look like a fat booty Celine Dion
Sex is on fire, I'm the King of Leon-a Lewis
Beyond the truest, hey, teacher, teacher
Tell me how do you respond to students?
And refresh the page and restart the memory?
Re-spark the soul and rebuild the energy?
We stopped the ignorance, we killed the enemies
Sorry for the night demo-

The plan was to drink until the pain over
But what's worse, the pain or the hangover?
Fresh air, rollin' down the window
Too many Urkels on your team, that's why your wins low
Don't make me pull the toys out, huh
Don't make me pull the toys
And fire up the engines, huh
And then they make noise

Ooh, I love my wife
I love my wife, IGH
Let's go ride a bike
With my wife, IGH
My wife's real young, my wife's real small
Let's go to the beach and play with a beach ball
Praise Jesus, God, and my wife
Let's go to the beach and ride a bike
Ooh, I love my wife
I love-

*borat voice* MY WIFE

Here, here,
Here we go
Not funny!
Didn't laugh!

There's even a ska song on this project about a horse.
I feel like I'm dreaming.
Track Name: HORSE!!!
Pick it up!

Bet my money on a stupid horse, I lost that
So I ran out to the track to get my cash back
I just gotta leave this place with a big bag
So I found the fuckin' jockey and I grabbed that
Pushed him down to the ground and I punched him in his face (Oh baby, why don't you just meet me in the middle?)
Yeah, I stole his phone, that put him in his place (I'm losing my mind just a little)
Me and the horse, we ran out of the place (So why don't you just meet me in the middle?)
Then we took my Porsche back to my place (In the middle)

Stupid horse, I just fell out of the Porsche
Lost the money in my bank account, oh no (Like a homeward demon binding corpses to an elevator)
Stupid horse, I just fell out of the Porsche
Lost the money in my bank account, oh no (Like an unloved alien with nothing else to live for)
Stupid horse, I just fell out of the Porsche
Lost the money in my bank account, oh no (Like a blooming spider dances out of her conservatory)
Stupid horse, I just fell out of the Porsche
Lost the money in my bank account (Like a lowbrow cartoon that was banned in several countries)

Uh, summa-lumma, dooma-lumma, you assumin' I'm a human
What I gotta do to get it through to you I'm superhuman?
Innovative and I'm made of rubber so that anything you say is ricochetin' off of me and it'll glue to you and (Like a long lost sparkledog with passion in her colors blinding)
I'm devastating, more than ever demonstrating
How to give a motherfuckin' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'll be celebrating (Like an ashened classroom derelict and all consuming)

Stupid horse and a ('Cause I know the way to get 'em motivated)
Swordfish dancer (I make elevating music, you make elevator music)
Bet my money on ("Oh, he's too mainstream.")
A fishnet carousel (Well, that's what they do when they get jealous, they confuse it) [Like a prideful sparrow spears his song to all the village workers]
Go, go, go, go ("It's not hip-hop, it's pop,")
Go so fast now ('Cause I found a hella way to fuse it)
Go, go, go, go (With rock, shock rap with Doc)
Go so fast now (Throw on "Lose Yourself" and make 'em lose it) [Like a frightened animal with nowhere else to hide]

Racing horses at the derby
Why am I never getting lucky?
I never have any money
I never win any money

Stupid horse, I just fell out of the Porsche
Lost the money in my bank account, oh no
Stupid horse, I just fell out of the Porsche
Lost the money in my bank account, oh no
Stupid horse, I just fell out of the Porsche
Lost the money in my bank account, oh no
Stupid horse, I just fell out of the Porsche
Lost the money in my bank account
Stupid horse, I just fell out of the Porsche
Lost the money in my bank account, oh no
Stupid horse, I just fell out of the Porsche
Lost the money in my bank account

Ascension Millennium
Ascension Millennium
Ascension Millennium
Ascension Millennium

Welcome to the dawn of everything you can become
You will not know the reason yet of why you’re here
But you can bet that they will let you
Have the chance you'd be the master of the dance
I'll lead you up onto the floor
Where you will have the chance at more
Just by giving into groove to have a chance
You never move, you’re standing still up on the hill
It’s such a thrill you get the chills
The chance is nil, it’s gonna kill you in the end
You get bent out of shape, at this age, and escape

Every day I'm shufflin'

YEAH
Once again

Groove is in the heart
Track Name: ~slow car~
I-heeh-I, I-heeh-I, I-heeh-I, I-heeh-I, I-heeh-I, I-heeh-I, I-heeh-I, I-heeh-I

Dead weight (dead weight)
Dead weight, yeah
Dead weight (dead weight)
Dead weight, yeah
Dead weight (I’m falling around and around) (dead weight)
Dead weight, yeah
Dead weight (I’m falling around and around) (dead weight)
Dead weight, yeah

Say you'll remember me
Standing in a nice dress
Staring at the sunset, babe
Red lips and rosy cheeks
Say you'll see me again
Even if it's just in your
Wildest dreams, ah-aah, haa
Wildest dreams, ah-aah, haa
Track Name: Gun 3
All I wanna do is *gushot* *gushot* *gushot* *gushot*
And a *click* *kaching*
And take your money

Tsuki ga taiyō ni koibumi o kai te i ta
Gikochinai kotoba

Kimi no hikari ga mottomo akaruku kagayai ta
(The hotel of a thousand and one follies, dollies, and lick-em lollies.
A magic fountain flowing with non-stop wine, women and Bootchie Koochie Koo...
All night long.
All night long, all ni--
All night long, all ni--
All night long, all ni--
All night long, all ni--)

Anata to mata aeru yō ni
Kimi no hikari o terashi tsuzukeru
Yakusoku

(He walks away, she walks away)
The sign by the deli, "please take a number"
A misprint presents them both with 37s
Her cellphone rings, and he says hey
I've had that song in my head all day
She r-

This was a triumph
I'm making a note here: "HUGE SUCCESS"
It's hard to overstate
My satisfaction

Aperture Science
We do what we must because we can
For the good of all of us
Except the ones who are dead

J.R., Sean Kingston

You're way too beautiful, girl
That's why it'll never work
You'll have me suicidal, suicidal
When you say it's over
Damn, all these beautiful girls
They only wanna do you dirt
They'll have you suicidal, suicidal
When they say it's over

See it started at the park
Used to chill after dark
Oh, when you took my heart
That's when we fell apart
'Cause we both thought
That love lasted forever (lasted forever)
They say we're too young
To get ourselves sprung
Oh, we didn't care
We made it very clear
And they also said
That we couldn't last together (last together)

See it's very defined
You're one of a kind
But you mash up my mind
You haffi get declined
Oh lord, my baby is drivin' me crazy

You're way too beautiful, girl
That's why it'll never work
You'll have me suicidal, suicidal
When you say it's over
Damn, all these beautiful girls
They only wanna do you dirt
They'll have you suicidal, suicidal
When they say it's over

It was back in '99
Watchin' movies all the time
Oh, when I went away for doin' my first crime
And I never thought
That we was gonna see each other (See each other)
Track Name: I Love Myself
Is this mic on? (Hey, move this way, this way)
Hey, Hey! Hey! Turn the mic up, c'mon, c'mon
Is the mic on or not? I want the mic
We're bringing up nobody, nobody...
Nobody but the number one rapper in the world
He done traveled all over the world
He came back just to give you some game
All of the little boys and girls, come up here
(One two, one two, what's happening, fool?)
Come right here, this is for you, come on up
Kendrick Lamar, make some noise, brother
I done been through a whole lot
Trial, tribulation, but I know God
The Devil wanna put me in a bow tie
Pray that the holy water don't go dry
As I look around me
So many motherfuckers wanna down me
But an enemigo never drown me
In front of a dirty double-mirror they found me

And (I love myself)
When you lookin' at me, tell me what do you see? (Ba-dee ya, say, do you remember?)
(I love myself)
Ahh, I put a bullet in the back of the back of the head of the police (Ba-dee ya, dancin' in September)
(I love myself)
Illuminated by the hand of God, boy, don't seem shy (Ba-dee ya, never was a cloudy day)
(I love myself)
One day at a time

They wanna say it's a war outside, bomb in the street
Gun in the hood, mob of police
Rock on the corner with a line for the fiend
And a bottle full of lean and a model on the scheme uh
These days of frustration keep y'all on tuck and rotation (Come to the front)
I duck these cold faces, post up fi-fie-fo-fum basis (D-D-Daytrip took it to ten, hey)
Dreams of reality's peace
Blow steam in the face of the beast
Sky could fall down, wind could cry now
Look at me motherfucker I smile- (D-D-Daytrip took it to ten, hey)

And (I love myself) (Ayy, Panini, don't you be a meanie)
When you lookin' at me, tell me what do you see? (Thought you wanted me to go up)
(I love myself)
Ahh, I put a bullet in the back of the back of the head of the police (Why you tryna keep me teeny? I)
(I love myself)
Illuminated— (It's a dream, he wished it on a genie)
All ya'll come to the front, ya'll come up to the front (I got fans finally, ain't you wanting them to see me? I)
(I love myself) (I thought you want this for my life, for my life)
Baby what about you, come on (Said you wanted to see me thrive, you lied)

(Crazy, what you gon' do?)
Lift up your head and keep moving, (Keep moving) turn the mic up
(Haunt you)
Peace to fashion police, I wear my heart
On my sleeve, let the runway start
You know the miserable do love company
What do you want from me and my scars?
Everybody lack confidence, everybody lack confidence
How many times my potential was anonymous?
How many times the city making me promises?
So I promise this, n***a

(I love myself)
When you lookin' at me, tell me what do you see?
(I love myself)
Ahh, I put a bullet in the back of the back of the head of the police
(I love myself)
Illuminated by the hand of God, boy don't seem shy
(I love myself)

Huh (Walk my bare feet) Huh (Walk my bare feet) [Ba duda, ba duda, ba duda, badu] {Just say to me what you want from me}
Huh (Down, down valley deep) Huh (Down, down valley deep) [Ba duda, badu, ba duda, badu] {Just say to me what you want from me}
(I love myself) Huh (Fi-fie-fo-fum) Huh (Fi-fie-fo-fum) [Ba duda, badu, ba duda]
(I love myself) Huh (My heart undone) one, two, three

I went to war last night (Blue skies, bouncy springs, we just named two awesome things)
With an automatic weapon, don't nobody call a medic (A Nobel prize, a piece of string)
I'ma do it till I get it right (You know what’s awesome? Everything!)
I went to war last night (Night, night, night, night) (Dogs with fleas, allergies)
I've been dealing with depression ever since an adolescent (A book of Greek antiquities)
Duckin' every other blessin', I can never see the message (Brand new pants, a very old vest, awesome items are the best)
I could never take the lead, I could never bob and weave (Trees, frogs, clogs, they’re awesome)
From a negative and letting them annihilate me (Rocks, clocks, and socks, they’re awesome)
And it's evident I'm moving at a meteor speed (Figs, and jigs, and twigs, that’s awesome)
Finna run into a building, lay my body... (Everything you see or think or say is awesome)

Not on my, not while I'm up here
Not on my time, kill the music, not on my time
We could save that shit for the streets
We could save that shit, this for the kids bro

Ya, ya me está gustando más de lo normal
Todos mis sentidos van pidiendo más
Esto hay que tomarlo sin ningún apuro

Despacito
Quiero respirar tu cuello despacito
Deja que te diga cosas al oído
Para que te acuerdes si no estás conmigo
Despacito
Quiero desnudarte a besos despacito
Firmar las paredes de tu laberinto
Y hacer de tu cuerpo todo un manuscrito
(Sube, sube, sube, sube, sube)

Quiero ver bailar tu pelo, quiero ser tu ritmo (Woah, woah)
Que le enseñes a mi boca (Woah, woah)
Tus lugares favoritos (Favorito, favorito, baby)
Déjame sobrepasar tus zonas de peligro (Woah, woah)
Hasta provocar tus gritos (Woah, woah)
Y que olvides tu apellido
Track Name: Party's Off
Auf wiedersehen
A bientot

Don't sto-

Allison Fleischer recommends:

If you like Allison Fleischer, you may also like: